Transport ja paki kättesaamine
SMARTPOST PAKIAUTOMAAT
(3,97 €). Mugav, kiire ja 100% ilmastikukindel. NB! Tasuta transport ostudel alates 60€.
SmartPOST pakiautomaadid asuvad üle Eesti erinevates kohtades ja seda paki kohaletoimetamise viisi kasutades saate valida endale kõige mugavama automaadi asukoha.
SmartPOST:
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
ja info kuidas saate paki kätte siit
OMNIVA PAKIAUTOMAAT
(3,97 €). Eesti suurim pakiautomaadivõrgustik, avatud 24/7. Mugav, kiire, kuid mitte ilmastikukindel. Kosmeetika ei armasta miinuskraade. NB! Tasuta transport ostudel alates 60€.
Omniva pakiautomaadi kasutamiseks pole vaja siseneda kaubanduskeskusesse, pakiautomaadile pääseb kergelt ligi nii auto kui jalgratta, lapsevankri või koeraga. Paki saab välja võtta vaid 15 sekundiga ja just siis kui sobib, sest Omniva pakiautomaadid on alati avatud. Peale teavitava SMS-i saamist tuleb vaid pakiautomaadi juurde minna, sisestada SMS-iga saadetud uksekood ning võtta pakk välja ja sulgeda uks.
Tellimine
- Toodete tellimiseks valige sobiv toode ja vajuge nupule “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi (paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale.
- Kui tooted valitud, sisenege ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi lehel on näha kõik valitud tooted. Siin saab muuta toodete koguseid ja vajadusel eemaldada toode ostukorvist.
- Kui kaubad valitud, sisenege tellimuse vormistamise lehele, vajutades nuppu „Mine maksma“.
- Tellimust vormistades täitke aadressväljad, valige sobiv tarne- ja makseviis (Itella Smartpost, Omniva, DPD või Tulen ise järele (NB! Ladu asub Pärnus). Tellimuse esitamiseks tutvuge ostutingimustega ja kinnitamiseks tehke ees olevasse kastikesse „linnukene“.
- Vajutades „Esita tellimus“ viiakse Teid valitud panga lehele ning peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
- NB! Juhul kui Teie tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb (nt. ajalimiit), suunatakse Teid tagasi eeltäidetud ostukorvi.
Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt. Tellimuse kinnitus ja arve saadetakse automaatselt e-postiga.
Tarbijakaitseseaduse kohaselt peab esitama kaupleja tarbijale kauba müümist paberkandjal või e-kirjaga. Piisab ühest ostu kinnitavast dokumendist.
Makseviisid
Eluvagi.ee veebipoes saab tasuda järgnevate makseviisidega:
Swedbank, SEB Pank, COOP Pank, Luminor Pank, LHV pank
PANGALINGID
Kiire ja turvaline viis e-poes tasumiseks on pangalingi kaudu. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Teile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.
Kõikidele toodetele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras. Garantiitunnistusena kehtib arve/ostutsekk.
Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone.
Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote kulumisest.
Omniva:
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
ja info kuidas saate paki kätte siit.
DPD PAKIAUTOMAAT
(3,97 €). Eestis laienev pakiautomaadivõrgustik, avatud 24/7. Mugav, kiire, kuid mitte ilmastikukindel. Kosmeetika ei armasta miinuskraade. NB! Tasuta transport ostudel alates 60€.
DPD pakiautomaadi kasutamiseks pole vaja siseneda kaubanduskeskusesse, pakiautomaadile pääseb kergelt ligi nii auto kui jalgratta, lapsevankri või koeraga. Paki saab välja võtta vaid 15 sekundiga ja just siis kui sobib, sest DPD pakiautomaadid on alati avatud. Peale teavitava SMS-i saamist tuleb vaid pakiautomaadi juurde minna, sisestada SMS-iga saadetud uksekood ning võtta pakk välja ja sulgeda uks.
DPD:
Pakiautomaatide asukohad ja kättesaamise info leiate siit.
Paki kättesaamine
Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile SMS-teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Seejärel on tarvis minna automaadi juurde ja sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is sisalduv uksekood. Selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakile peab järgi minema 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.
ELUVÄGI LADU
Pakile saab ise lattu järgi tulla. Asume Pärnus, Rüütli Ärikeskuse III korrusel ruum 306. Ladu on avatud E-R 10-17. Kindluse mõttes oleks parem eelnevalt helistada telefonil 53 483 678.
Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul paari tööpäeva jooksul.
Kui kliendi poolt tellitud kaup hilineb või on antud hetkeks lõppenud, teavitame Ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.
TELLIMINE VÄLJASPOOLE EESTIT
NB! Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires.
Kui soovite kaupa tellida väljaspoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.
Kauba tellimiseks Soome Vabariiki on võimalik kasutada Smartposti hinnaga alates 12€ pakk.
Ostetud kaupu säilitame kuni 30 päeva, hilisemad pretensioone ei rahuldata.
Kaupade tagastamine
Kauba tagastamisõigus on 14 päeva.
- Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega.
- Kaup ei tohi olla kasutatud.
- Võlaõigusseaduse § 56 lg 11 sätestab, et lepingu puhul, mille esemeks on asja üleandmine, hakkab taganemise tähtaeg jooksma alles hetkest, mil tarbija saab kauba kätte.
Nimetatud sätted reguleerivad seda, millal lõpeb taganemise õigus ehk kuidas arvutada õiguse lõppemise päev. See on 14 päeva alates kauba kättesaamisest. Tehingust taganemise eelduseks on tehingu tegemine ning kui see on tehtud, siis tekib õigus ka tehingust taganeda kuni seaduses sätestatud tähtajani. Vastupidine tõlgendus oleks vastuolus kauplejate õigustega, kuna kauplejal on ebamõistlik teha kulutusi kauba komplekteerimiseks ja saatmiseks olukorras, kus tarbija seda kaupa niikuinii ei soovi ja kauba tagastab. - Raha tagastatud kauba eest kantakse Ostja arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Müüjale.
- Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu (kui tellimuse eest on ette nähtud saatmiskulu, jääb see Ostja kanda, samuti kauba tagastamisega seotud kulutused).
- Kui tagastamisele kuuluv kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine.
Millise aja möödudes võib müüja keelduda toodet tagasi võtmast?
Lähtudes VÕS § 7 sätestatud mõistlikkuse põhimõttest loetakse mõistlikuks seda, mida samas olukorras heas usus tegutsevad isikud loeksid tavaliselt mõistlikuks. Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet on selgitanud, et tarbijal on õigus esitada kauplejale pretensioon mõistliku aja jooksul alates ostu tegemisest, kuid kaupleja poole tuleb tarbijal pöörduda viivitamatult. Kui tegemist on tootega, mille omadused ajas muutuvad, peaks mõistlik tähtaeg olema lühem kui 2 kuud. Tulenevalt tarbijakaitse seaduse § 24 lg-st 7 põhjendatakse tarbija nõude rahuldamata jätmist kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kui kaks kuud on möödas ning ostja pole toodet kontrollimiseks saatnud, vastatakse ostjale kirjalikult ning põhjendatakse toote tagasivõtmisest keeldumist.
Kaupade tagastamine kui Ostja ei ole pakki automaadist välja võtnud
- Kui pakk on läinud kaotsi pakiautomaadis või kullerteenuse osutamise käigus, näiteks tehnilise rikke tulemusena, vastutab selle eest teenusepakkuja. Samas võib tegemist olla ka olukorraga, kus tarbija on eksinud näiteks telefoninumbriga ja paki on saanud kätte kolmas isik, kelle numbri tarbija sisestas. Viimasel juhul vastutab eksimuse eest tarbija ise.
- Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu (kui tellimuse eest on ette nähtud saatmiskulu, jääb see Ostja kanda, samuti kauba tagastamisega seotud kulutused).
- Juhul kui saadetise elektroonsetest andmetest on puudu saaja e-kiri, mobiiltelefoninumber või on saaja aadress märgitud puudulikult, rakendab DPD lisatasu 1,50€ / pakk.
- Kui saaja ei lähe pakile pakiautomaati järgi ning saadetis tagastatakse saatjale, rakendab DPD ebaõnnestunud toimetuse tasu.
- Raha tagastatud kauba eest kantakse Ostja arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 10 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Müüjale.
Teadmiseks
- Kosmeetikatoodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ.
- Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist (tavaliselt 6M või 12M). Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale tootmist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.
- Toodete juures olevad pildid on illustratiivse tähendusega.
- Pange tähele, et sõltuvalt kuvari toonidest ja eredusest, võivad e-poes kuvatavad kosmeetikatoodete toonid erineda reaalsetest toonidest. Tootefotodel olevad suuremad tooted võivad tunduda sama suured kui väiksemad tooted. See tuleneb väikeste toodete suumimisest ehk fotokujutise mastaapide suurendamisest.
- Loodussõbraliku toote termin pole õiguslikult reguleeritud ega kaitstud. Sellest tulenevalt võib ka tarbijate, tootjate ja edasimüüjate arusaam looduslikest toodetest erineda. Eluvägi veebipoes on ökoloogilised toiduained, sealhulgas vegan, gluteeni- ja laktoosivabad tooted tähistatud vastava märgisega.